Fly-fishing i bipolarni: napredak je veliki napredak | BA.Superenlightme.com

Fly-fishing i bipolarni: napredak je veliki napredak

odmor.

Ja sam bio na odmoru. A odmor bez mobilnih telefona, Wi-Fi ili čak sat. Vrstu odmora, gdje vrijeme stoji i da zaboraviš ono što je danas dan. Spavao sam do moje tijelo mi je rekao da se probudim. Zaspao sam kad je pao mrak, jer na 39 stepeni i 10.000 metara, u planinama, gdje planine lavovi lutaju, ne postoji puno posla po mraku, ali razgovor, san i moli da planine lavovi i medvjedi imaju pune stomake.

load...

Nisam pročitao novine ili slušati na bilo vijesti. Prestao sam da kažem "zdravo" da svaki pas koji mi je palo na put i jeli govedinu. Skakali sam se u potocima, do butine u čistom, hladnom vodom pokušaju da pecam.

Platio sam pažnju na moje raspoloženje. Napet na aerodromu - Pokušavam da shvatim šta sam zaboravio. Pregovaranje za nadogradnju na rent a car, putovanja u WalMarta za kampiranje pribor i odredbama.

Na kraju, izvadio mi.

Ja sam štap-polni - & - bobber tip devojke. Za mene, fly-ribolov je stvari od Roberta Redforda filmova. Ali kada prijatelj iz detinjstva ponudio da me nauči da leti-riba u Koloradu, nisam mogao da odolim.

load...

Sada, dopustite mi da počnem tako kažem ljudi sa bipolarnim treba misliti dugo i teško prije nego što se odluče da pokupi štapa za pecanje. Vještine koje su potrebne za letenje ribe su isti vještine koje nestaju kada mi manija rampe up: strpljenje, mir, fokus, spokoj, tišina - Cijeli Zen stvar.

Zamislite u vašem manija ste dobili letjeti veličine komarca i ribolov liniju prečnika kosu žabe i morate provucite kosu žabe kroz rupu veličine oka mrava je na kraju hodu. Nakon desetak pokušaja sam postao uvjeren da je neko zlo fly-vezivanje ludaka tamo koji se smejao dupe off jer je imao mjesto mikroskopski kap super ljepila na mrava veličine oka na kraju fly - me blokira ikad gurajući kosu koja žabe kroz ant's očiju.

Ja neću ni da smeta vam govorim o čvor morate vezati sa kosom žabe nakon što ste konačno provucite kroz oka mrava. Ili vrijeme koje sam proveo na obali rijeke otpetljavanja moje letu od zla grm koji ga usisava u prokleto svaki put sam se cast. Ili kad sam ispustila fly-box u rijeku i gledao ga bob brzo nizvodno.

I ja ću se truditi da vam kažem o šest inča dugo pastrmka uhvatio sam nakon svega toga. Šest-frickin'-inča. Ja sam iz Floride. Posljednje ribe sam uhvatio ovde je bio čudovište sailfish. Trebalo mi je 20 minuta da je dovedem u.

Ali tamo sam bio u Koloradu, stoji u 35 stupnjeva vode, bode kosa žaba kroz oči mrava i imaju vremena u mom životu. Uživanje u đavola iz nje. Loving svake minute. Sat-poslije sata. Iz dana u dan.

Ljudi, ja sam tu da vam kažem da sam napravio napredak! Veliki napredak. Prije šest godina - prije nego što sve terapije i lijekovi - ovu vrstu odmora ne bi bilo nemoguće. Moja manija bi blokirali da kosa žaba iz probija kroz oko koje mrava i moja depresija bi uzela maha nakon tri dana nema pastrmke. Ja bih odustao. Ja bih se žalili i kukali i bio mizeran suputnik.

Ali vidim moje poboljšanje! Ja sam mnogo bolje! Sve terapije i lijekove i vježbanje i dijeta se isplatilo! Vratio sam se iz mog odmora i odmorni i opušteni i sretni. I... Smem da kažem... Ponosan.

Ja bi zapravo ići pecanju ponovo. U stvari, želim da idem na pecanju ponovo - ali ovaj put na Floridi, gdje koristimo leti veličine palca i Tippet veličine pertlu. Imam čak i cilj. Želim da idem u Florida Keys i uhvatiti najviše manično riba od svih njih. Wiley Bonefish. Ti si moja, dušo. Ti si moj.

Povezane vijesti

Post Depresija

Bes i opioidno deficitarno stanje

Vreme je za terapiju jake svetlosti

Da li je krivica ili sramota? Moja depresija nije briga

Post Depresija

Izlivanje nafte: izvan depresije i razumevanja

Policajac, pištolj i lekovi Napomene o pažnji Disorderment sa bipolarnom

Recimo da to nije tako

Depresija nije moda

Humor kao preventivna zaštita mentalnog zdravlja: doberhuahua

Depresija i ljutnja dio 2: kako pobedim svoj bes

Post Depresija

Razmišljajući o zakonima o pištolji usmjerenim na mentalno bolesne

Kako vam nova godina odgovara?